Schade?
we zijn er voor je.

Schade is al vervelend genoeg. Daarom helpen we je graag verder en nemen we jouw zorgen over. Ontdek hoe we jou kunnen helpen.

Hebt u schade aan uw afsluiting, poort of oprit naar aanleiding van bijvoorbeeld storm, inbraak, verzakkingen of andere omstandigheden? De herstellingsdienst van T&K Van Hoof kan dan een uitkomst bieden voor uw problemen.

Elk jaar voeren wij tientallen herstellingen uit bij klanten naar aanleiding van weersomstandigheden of inbraken. We vinden het belangrijk dat niet alleen de schade hersteld wordt, maar ook dat herhaling van schade uitblijft. Daarom adviseren wij u graag zodat u de juiste keuze maakt voor de herstelling.

We begrijpen dat schade al genoeg zorgen met zich mee brengt. Uzelf druk maken over de herstelling hoeft dus niet. Vanaf het moment dat wij uw aanvraag ontvangen, zullen wij u begeleiden in het proces. Hoe we dit doen, leest u hieronder bij onze ‘Werkwijze bij schade’.

Een ander belangrijk detail: voor wij een herstelling uitvoeren, ontvangt u van ons een offerte. Deze kan u direct indienen bij uw verzekeraar. Na de herstelling ontvangt u van ons een factuur om terugbetaling van uw verzekering te bekomen!

In principe kunnen we u altijd verder helpen met schade aan uw afsluiting, poort of oprit. Indien u schade hebt, kunt u altijd een vrijblijvende offerte vragen. Onze adviseur helpt u, tijdens een persoonlijk bezoek, graag verder. Neem contact met ons op indien u zeker wilt zijn dat wij u verder kunnen helpen. 

Echte vakmannen

We kennen ons vak, en dat merk je in ons werk. Professionele oplossingen en afhandeling van schade.

Altijd gratis offerte

Je krijgt van ons, ook bij schade, altijd een gratis offerte. We komen daarnaast kosteloos langs om de schade te bekijken.

Snelle afhandeling

We proberen schademeldingen altijd met prioriteit te behandelen, zeker bij ernstige problemen. Je kunt ons ook telefonisch bereiken.

Zo regelen we jouw schadegeval.

We vertellen je graag over onze werkwijze van onze herstellingsdienst. Niets is zo fijn om te weten wat je aan ons hebt als het fout loopt, of fout is gelopen.

  1. Je maakt melding van een schadegeval.
    De melding komt bij ons binnen en wordt met prioriteit behandeld. Langer aanslepen dan dat nodig is, is vervelend. We nemen daarom zo snel mogelijk contact met je op.
  2. Afspraak en persoonlijk bezoek van onze adviseur.
    We komen gratis en vrijblijvend bij u langs om de schade te bekijken en persoonlijk advies dat past bij de situatie te geven. We stellen een offerte op die we u ook gratis en vrijblijvend aanbieden.
  3. U beslist, direct afhandelen of wachten op verzekering.
    We dwingen u niet om direct te handelen. U kunt zelf kiezen of u de offerte direct ondertekend voor een snelle afhandeling, of wacht op het oordeel van de verzekeraar. Een correcte terugbetaling is natuurlijk enorm belangrijk. In de tussentijd kunnen we in sommige situaties ook een tijdelijke oplossing bieden.
  4. Opvolging, ook na de offerte.
    We volgen graag samen met u het oordeel van de verzekeraar op. In sommige gevallen krijgt u namelijk niet waar u recht op hebt. We adviseren u ook daarin zo goed mogelijk. U hebt namelijk recht op een correcte afhandeling.

Indien u akkoord gaat met ons aanbod, dan zullen wij uw werken inplannen. We doen altijd ons best om u zo snel mogelijk verder te helpen. Kleine herstellingen plannen we graag tussendoor in zodat u snel verder geholpen bent.

Schade? Vraag direct uw offerte.